Obchodné podmienky

Podľa Občianskeho zákonníka (§52 - 54), Zákona č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov a Zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa (§4 a 5 a §7 - 9).

<br>

Účastníkmi zmluvného vzťahu sú:
Mgr. Monika Tunegová - majiteľka cestovnej agentúry vyletyztrencina.sk, IČO XXX, DIČ : XXXX, Živnostenský list vydal Obvodný úrad v Malackách č. 120-OBU-MA-OPZ-2011/003156-4 č. živnost. registra 120-14859 (ďalej len CA)

a Objednávateľ / cestujúci/ - fyzická alebo právnická osoba spôsobilá k právnym úkonom.

1. Vznik zmluvného vzťahu

Zmluvný vzťah medzi CA a objednávateľom vzniká v momente pripísania platby za výlet na účet CA zo strany objednávateľa. Objednávateľ zaplatí plnú platbu za výlet aj za ostatných účastníkov , ktorých na výlet objednal. Všetka korešpondencia potrebná pre naplnenie zmluvy bude vedená s osobou, ktorá koná za cestujúcich a ostatní cestujúci vyjadrujú súhlas s účasťou na výlete.
Konajúca osoba sa súčasne zaväzuje odovzdať ostatným spolucestujúcim kompletné informácie určené CA pre cestujúcich.

2. Forma prevádzky CA, spôsob prihlasovania

Keďže CA Výlety z Trenčína má len formu internetovej prevádzky, spôsob prihlasovania na výlety má formu internetového e- shopu príp. na výlet sa môžete prihlásiť telefonicky výhradne na tel. čísle uvedenom na stránke.
Po prihlásení formou e-shopu je CA povinná zaslať klientovi mailom "Potvrdenie o prihlásení na výlet".
Ak sa klient prihlási telefonicky, CA je povinná klienta oboznámiť so všetkými podrobnosťami výletu vrátane platobných podmienok a spôsobe platby tak, ako je uvedené na stránke.

Ponuka všetkých výletov vrátane všetkých informácii: dátum, čas odchodu, nástupné miesto, cena je presne uvedené na stránke CA.
Výlet sa realizuje, len ak je prihlásených min. 45 účastníkov./ ak CA pri konkrétnom výlete neuvedie inak/.

3. Platobné podmienky, spôsob platby, cena výletu

Ceny výletov sú zmluvnými cenami dojednanými dohodou medzi CA a objednávateľom a sú vždy uvedené na internetovej stránke CA.
Ak sa nenaplní požadovaný počet záujemcov o výlet, CA výlet zruší a min. 7 dní pred odchodom a klientovi vráti platbu na účet, z ktorého platba prišla, príp. sa dohodne na presune platby na iný výlet podľa záujmu klienta.
Objednávateľ uhradí cenu výletu prevodom na účet príp. vkladom na účet uvedený na stránke CA. Ak platba nebude pripísaná na uvedený účet do 3 dní, CA je oprávnená rezerváciu zrušiť. O tejto skutočnosti CA klienta informuje mailom.
Pri prevode alebo priamom vklade na účet CA objednávateľ uvedie nasledovné údaje:
• číslo účtu (IBAN) : SK0402000000003794035953
• špecifický symbol : identifikačné číslo zájazdu, ktoré je uvedené v pravom hornom rohu zájazdu po jeho otvorení si na internetovej stránke CA
• variabilný symbol : telefónne číslo objednávateľa bez prvej nuly

4. Práva a povinnosti CA

Práva CA:
- realizovať výlet len ak bude prihlásených dostatočný počet záujemcov t.j. min. 45 v opačnom prípade je právom CA výlet zrušiť
-nevrátiť platbu za výlet objednávateľovi, ktorý sa v deň realizácie výletu nedostavil na dohodnuté nástupné miesto včas, dostavil sa s neplatnými cestovnými dokladmi, v nespôsobilom stave, príp. jeho výrazné meškanie / viac ako 10 min. / ohrozovalo program výletu, príp. prišiel v zdravotnom stave, ktorým by hrubo ohrozoval príp. narúšal program výletu / infekčné ochorenie, pod vplyvom alkoholu, agresivita..../
-CA je oprávnená okamžite vylúčiť z výletu v priebehu dňa osobu, ktorá svojim neadekvátnym správaním narúša hladký priebeh výletu alebo poškodzuje cudzí majetok. V tomto prípade CA nenesie zodpovednosť za návrat klienta do miesta pobytu a nie je oprávnená mu kompenzovať akékoľvek vzniknuté náklady.
-CA požaduje od klienta zaplatenie zmluvnej pokuty, ak CA vznikol na storno poplatok bodu č.
- CA je oprávnená vykonať operatívne zmeny programu a poskytovaných služieb, ak z objektívnych dôvodov, zásahov vyššej moci, rozhodnutia štátnych a iných príslušných orgánov alebo mimoriadnych okolností, ktoré nemá CA možnosť ovplyvniť a predvídať / dopravné obmedzenia, uzatvorené pamiatky, živelné pohromy a je oprávnená upraviť program výletu podľa aktuálne dostupných možností
-v prípade nepredvídateľných udalostí s kritickým dopadom na realizáciu výletu je možné výlet zrušiť aj menej ako 5 dní, ak je ohrozené zdravie a život klientov
-CA nezodpovedá za úroveň tých služieb, ktoré si cestujúci sám objedná u tretích osôb
Povinnosti CA:
- obstarať objednávateľovi výlet tak, ako je to uvedené v popise výletu na internetovej stránke CA s povinnosťou až do realizácie prí. zrušenia výletu ponechať ponuku výletu na stránke, aby sa s náplňou klient mohol kedykoľvek oboznámiť...
- 5 dní pred konaním výletu oznámiť objednávateľovi (mailom alebo telefonicky) zrušenie výletu, ak táto skutočnosť nastane.5.

5/ Práva a povinnosti objednávateľa :

-objednávateľ má právo na poskytnutie riadne zaplateného výletu, ak nenastanú mimoriadne okolnosti podľa bodu č.5 , má právo na pravdivé a úplné informovanie o programe výletu uvedeného na stránke
- pravdivo a úplne uviesť CA požadované údaje potrebné k jeho prihláseniu sa na výlet: meno a priezvisko, tel. číslo a mailovú adresu.
- dostaviť sa na miesto odchodu v stanovenom čase s platnými cestovnými dokladmi
- zaistiť u osôb mladších ako 15 rokov sprievod a dohľad zodpovedného účastníka počas celej doby výletu, podobne zaistiť sprievod a potrebný dohľad aj u osôb, ktorých zdravotný stav to vyžaduje
- riadiť sa pokynmi sprievodcu alebo zástupcu CA, ako aj pokynmi priamych poskytovateľov služieb, dodržiavať stanovený program výletu a príslušné právne predpisy navštívenej krajiny ako i miesta pobytu a objektu.V prípade porušenia alebo pri závažnom narušovaní programu výletu je CA oprávnená odoprieť cestujúcemu poskytnutie služieb, čím cestujúci stráca právo na tieto ako i dalšie nevyužité služby a to bez nároku na vrátenie zaplatenej ceny za výlet
- niesť výlučnú zodpovednosť a uhradiť prípadnú škodu, ktorú svojim konaním alebo konaním osôb, ktoré na výlet prihlásil spôsobil či už v dopravnom prostriedku, škodu na zdraví, cudzom majetku príp. v ubytovacom zariadení
- zdržať sa konania a správania, ktoré by mohlo ohrozovať, poškodzovať alebo obmedzovať ostatných účastníkov výletu
- trvať na ochrane osobných údajov podľa Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktoré CA od objednávateľa požaduje z dôvodu jeho prihlásenia sa na výlet. Týmito údajmi sú meno a priezvisko objednávateľa, jeho telefonický kontakt, mailová adresa.
- výhradne písomne oznámiť CA pred začiatkom výletu, že sa osobne nezúčastní na výlet pojde iná osoba (náhradník).
- objednávateľ má právo reklamovať nedostatky relaizácie výletu

6. Zmena dohodnutých služieb, odstúpenie od zmluvy, zrušenie výletu

Zmluvné strany sa dohodli, že CA môže pred začiatkom výletu zrušiť zmluvný vzťah s objednávateľom :
1/ z dôvodu nenaplnenia požadovaného počtu záujemcov
2/ z dôvodu porušenia zmluvne dohodnutých povinností zo strany objednávateľa
3/podľa bodu 5 z dôvodu mimoriadnych okolností ohrozujúcich zdravie a život klientov.
O tejto skutočnosti je povinná CA nezodkladne informovať klienta písomne alebo telefonicky.
V prípade týchto okolností CA vráti klientovi platbu v plnej výške do 7 dní od dátumu zrušenia výletu na účet, z ktorej bola platba realizovaná.

Stornopoplatky :

Objednávateľ má právo zrušiť zmluvný vzťah s CA (odhlásiť sa z výletu) kedykoľvek pred začiatkom výletu bez udania dôvodu.
Oznámenie o odhlásení sa z výletu oznámi objednávateľ CA výhradne mailom na mailovú adresu:vyletyztrencina@gmail.com s upresnením mena a priezviska objednávateľa, uvedie názov výletu a upresní počet odhlasovaných osôb, ak prihlasoval viac účastníkov.
Ak sa objednávateľ odhlási z výletu 10 a viac dní pred termínom jeho konania, má nárok na vrátenie celého poplatku za výlet, pričom rozhodným je deň zaslania písomného oznámenia o zrušení zmluvného vzťahu.
Ak sa klient odhlási z výletu menej ako 10 dní pred realizáciou výletu, CA je oprávnená účtovať si stornopoplatok 100 % z ceny výletu.

7. Reklamácie :

Cestujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu v prípade, ak program výletu nezodpovedá programu výletu uvedenému na internetových stránkach CA.
Objednávateľ podáva reklamáciu ihneď po zistení priamo na mieste u povereného zástupcu CA. Ak je to možné, spíše Reklamačný protokol.
Ak objednávateľ nespísal reklamáciu hneď na mieste počas konania výletu, má aj naďalej nárok na jej vybavenie, najneskôr však do 3 mesiacov od skončenia výletu, inak právo na reklamáciu zaniká. Reklamáciu je potrebné poslať doporučene poštou na adresu CA.
Na všetky reklamácie podané v súlade s týmito Obchodnými podmienkami je CA po prešetrení povinná odpovedať písomnou formou a to najneskôr do 30 dní od doručenia reklamácie.

8. Poistenie insolventnosti

V súlade so Zákonom č. 170/2018 Z.z. o zájazdoch, spojených službách cestovného ruchu, niektorých podmienkach podnikania v cestovnom ruchu a o zmene a doplnení niektorých zákonov CA nie je povinná mať uzavretú zmluvu o poistení zájazdu pre prípad úpadku.

9. Záverečné ustanovenia

Zaplatením zmluvnej ceny objednávateľ potvrdzuje, že predtým ako zaplatil zmluvnú cenu sa dôkladne oboznámil s obsahom týchto Zmluvných podmienok a bezvýhradne s nimi súhlasí. Zároveň potvrdzuje, že súhlasí s obsahom týchto podmienok a dojednania v nich obsiahnuté akceptuje.
Objednávateľ zároveň potvrdzuje, že so všetkými podrobnosťami výletu oboznámil aj ostatných objednávateľov výletu, ktorých na výlet spolu s ním prihlásil.
Trenčín, 7.7.2020

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky